אנחנו אוהבים צילום. נושמים אותו, מלמדים אותו, יוצאים בעקבותיו למסעות בעולם. עכשיו, אנחנו גם כותבים עליו. המגזין החדש של יומן מסע נולד מתוך הצורך לעצור לרגע – להתבונן, להעמיק, לשאול שאלות על מה שמרגש אותנו בצילום: על הדמויות שאנחנו פוגשים בדרך, על החשיפה הנכונה מול הסיפור המדויק, על צלמים וצלמות שעושים דברים אחרת, על מגמות חדשות ועל סגנונות ישנים שעדיין מרגישים הכי רלוונטיים.

חיפשתי תקווה
שונית פלקו-זריצקי, צלמת שהתרגלה לעמוד מול המצלמה לא פחות מאחוריה, מצאה את עצמה בשנתיים האחרונות מוותרת כמעט לחלוטין על המקום האישי שלה ביצירה. הגוף, שהיה בעבר חומר הגלם המרכזי שלה, נעלם מהפריים. במקומו הופיעו צילומים של בתים חרבים, חפצים מפויחים, ומבטים של אנשים שמנסים להבין מה נותר מחייהם ואיך ממשיכים.

אני (לא לגמרי) לבד - המסע באפגניסטן
"אני אוהב את ההתרגשות, מכור לאדרנלין, להתרחשויות, לרגעי שיא, לכן בחרתי לפני 25 שנה את הצילום התיעודי כמקצוע, והוא ללא ספק לקח אותי למקומות מטורפים" מספר יוראי ליברמן.

לחגוג את העולם
אמי ויטלה אוהבת את העולם, ומחפשת את היופי ואת הצדדים הטובים שלו. להשקפתה, "העולם מלא באתגרים, אך יש תמיד צדדים נוספים לכל סיפור. צריך לחגוג את העולם ולשמור עליו כמה שיותר".

מוות אסתטי מדי
הצלמת טלי רצקר מחפשת דרך ליצור חיים חדשים לאחר המוות, אולי אפילו חיים יפים יותר.

צילום לא מיידי
קפרוב הוא צלם, אמן ויוצר תיעודי עצמאי. הוא עוסק בעיקר בפרויקטים ארוכי טווח, בהם הוא חוקר באופן מעמיק את הטבע האנושי ודינמיקות חברתיות תוך שימוש בשיטת צילום היסטורית ייחודית.

מקום לאהבת הצילום
הגלריה השיתופית לצילום הוקמה על ידי קבוצה של אמנים צעירים עם אג'נדה ברורה: לתת במה לאמנים העוסקים בצילום או בווידאו במטרה לקדם את השיח על סוגי מדיה אלה בארץ, ללא תלות בשיקולים כלכליים או מסחריים.
